امروز چهارشنبه  ۲۵ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۱/۰۵/۳۱- ۱۴:۰۴ - مشاهده: ۳۴۴

ملاقات آقای چاوشی سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش با آقای امان الحق، مدیر کل تشریفات وزارت امور خارجه بنگلادش

ملاقات آقای چاوشی سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش با آقای امان الحق، مدیر کل تشریفات وزارت امور خارجه در اولین روز کاری دوشنبه 31 مرداد ماه 1401

بنا به دعوت آقای امان الحق، مدیر کل تشریفات وزارت امور خارجه، دوشنبه ۲۲ اگوست ۲۰۲۲، آقای منصور چاوشی با ایشان ملاقات نمودند. آقای امان الحق ضمن خوش آمد گویی و آرزوی موفقیت برای ایشان بعنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش و اعلام آمادگی جهت همکاری هر چه بیشتر، گفتند " ایران به عنوان یک کشور مسلمان، دوست و با تمدن و پیشینه تاریخی بسیار طولانی می‌باشد و امیدواریم که روابط گرم دو کشور بیش از پیش گسترش یابد".

آقای چاوشی در پاسخ به ایشان ضمن تشکر از اظهارات گرم و دوستانه ایشان، عنوان کردند "از اینکه در کشور دوست و اسلامی‌بنگلادش به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران منصوب شده ام بسیار خرسندم و امیدوار هستم با همکاری نزدیک وزارت امور خارجه دو کشور و سفارتخانه‌های دو طرف شاهد گسترش هرچه بیشتر روابط گرم باشیم". آقای چاوشی در پایان و پس از صحبت در مورد مسائل مختلف با آقای امان الحق، تصویر استوارنامه خود را جهت انجام تشریفات آتی به ایشان ارائه دادند.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما